صحرا همیشه دوست دارم و بدون من ترنم ومادرش رو نخواهم بخشید.

سلام  

صحرا  دخترم  فقط این رو بدون همه من و تو و رو بازی دادند

میدونی من هستم همیشه برات من غلط کنم با کسی زندگی

کنم  که من رو الکی دوس داشته باشه  واقعا  خسته شدم از دروغ

و بی حرمتی  خیلی ها  صحرا نمیدونم ترنم  چرا بین من و تو

فاصله انداخت  و به من حرفهای  رو زدند بعد از تحقیق دیم  درست   نیست.

صحرا  تو یکی من رو ببخش  میدونی چون همش  ترنم و مامانش  به من

گفتند  تو فرار کردی  و رفتی  از بیمارستان واقعا  الان پی  بردم  دروغه  همه چی

من  اینجا مینویسم  ترنم  تو  خیلی بد  با من   رفتار   کردی   واقعا  میخواهید.

با صحرا  و پارمیدا چیکار کنید .

واقعا  همش  دروغ بود تا امروز  متشکرم و من همتون رو   به خدا  وا  میگذارم.

تو   مادر  . واقعا  خیلی  بد  هستید   خیلی چون من هیچ موقع نمیخواستم با تو   ازدواج  کنم.

میدونی تو جای خواهرم  رو داشتی   بدون  اینجا با من بازی کردی ولی همون  جور که  باز   کردی زمان و

طبعت تو رو بازی  خواهد  داد.  من تو ومادرت رو هیچ موقع نمی بخشم و نخواهم بخشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, | 10:59 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا